Rezervační systém

PRAVIDLA ON-LINE REZERVACÍ

Cílem on-line rezervačního systému je zjednodušit rezervace lekcí všem, kteří navštíví naše sportovní centrum. Tímto způsobem si můžete lekce sami rezervovat i rušit. Můžete samozřejmě přijít, i když nemáte rezervaci. Nemůžeme Vám ale volné místo zaručit.


NAŠE FITCENTRUM MŮŽETE NAVŠTÍVIT I BEZ PŘEDCHOZÍ REZERVACE.

Rezervací si však zajistíte místo.


1.  Nejsem ještě u vás registrován (a), jak to mám provést?        

ZáRegistraci provedete na našich vebových stránkách v záložce "Rezervace" . Po vyplnění formuláře vám bude zaslán potvrzovací e-mailu. Jeho ověřením získáte přístup do systému a po složení kreditu se můžete rezervovat na lekce. Kredit je možné složit osobně v centru.                                    

2.2. Kdo a jak může provést rezervaci?

Rezervaci může provést registrovaný klient


1. Po přihlášení do on-line rezervačního systému následujícím postupem:

v rozpisu sálů klikněte na vybranou lekci – ZÁVAZNĚ REZERVOVAT – budete okamžitě informováni - rezervace proběhla v pořádku, rezervace se nezdařila

2. osobně přímo ve fitcentru - nutno znát své přihlašovací údaje

Podmínkou pro rezervaci je dostatečný kredit na zákaznickém účtu.

V případě, že se vám nebude dařit provést rezervaci i přes zadání správných přihlašovacích údajů a přes dostatečný kredit, kontaktujte nás na
čísle 775 777 333 ( tel. kontakt pouze v otevírací době )

POZOR - pokud máte rezervované místo a nedostavíte-li se na lekci nejpozději 10 min. před začátkem, může být Vaše místo přenecháno jinému zájemci.

3. Jak můžu řádně rezervaci zrušit?

Rezervaci můžete zrušit pomocí on-line rezervačního systému na www.fitnessfactory.cz
Po přihlášení klikněte na PŘEHLED REZERVACÍ – červeným
X rezervaci zrušíte
Řádným zrušením se rozumí zrušení v on-line systému nejpozději 24 hod. před začátkem dané lekce.

Mimořádně můžete zrušit rezervaci telefonicky - musíte volat pouze
v otevírací době a nejpozději 24 hod. před začátkem lekce (musíte obsluze sdělit Vaše přístupové údaje). Pokud budete volat více jak 24 hod. před začátkem lekce, avšak mimo pracovní dobu, telefon nebude nikdo zvedat a Vy nebudete moci lekci zrušit a jediné možné zrušení bude on-line.

Nejste-li registrováni, můžete si hodinu rezervovat přímo v provozovně a uhradit ji v hotovosti (předem, při rezervaci). Pokud jste si hodinu rezervovali předem v hotovosti, rezervaci nelze zrušit. Své místo však můžete přenechat další osobě.

4. Co se stane, pokud se omluvím pozdě?

Pokud se omluvíte později než 24 hodin před začátkem lekce, bude Vám hodina účtována, jako by jste ji navštívil(a). Pokud budete volat více jak 24 hod. před začátkem lekce, avšak mimo pracovní dobu, telefon nebude nikdo zvedat a nebudeme vám moci rezervaci zrušit – v tom případě zrušte rezervaci on-line.  

5. Mohu si rezervovat více míst?

Ano, pokud jste u nás registrováni a máte dostatečný kredit, můžete na stejnou hodinu provést až 5 rezervací. Provedete opakovaně rezervaci na stejnou lekci (doporučujeme si počet rezervací překontrolovat kliknutím na PŘEHLED REZERVACÍ)
Pozor! Vše se strhne z účtu klienta-objednatele – na vyrovnání se musíte se svými přáteli domluvit sami.

6.Mohu použit k placení poukázky či kupóny od zaměstnavatele? 

Ano, přijímáme poukázky Multisport, Cadhock a UP,  těmi si můžete také dobít kretit. 

Některé aktivity je možné uhradit kartou Multisport. Pro rezevaci lekcí je potřeba zřídit speciální účet. Kontaktujte provozovnu

7.  Mám na zákaznickém účtě peníze a nemůžu chodit cvičit, co mám dělat ?

  1. pokud se stěhujete a již nikdy nechcete u nás cvičit, lze kredit převést na jinou osobu (musíte převod učinit osobně, a to pouze na provozovně. POZOR - nepřevádíme kredit již jednou převedený a nepřevádíme vkladové bonusy !!!

  2. pokud nemůžete cvičit jen dočasně (těhotenství, zdrav. problémy), nahlašte to na recepci a my vám prodloužíme platnost zákaznického účtu 

8. Jaká je platnost zákaznického účtu - kreditu ?

  1. platnost je 6 měsíců od posledního vkladu na zákaznický účet (pokud klient na recepci nenahlásí přerušení ze zdravotních důvodů). Pokud v průběhu 6 měsíců nebude vložen žádný kredit, stávající kredit propadá.

  2. Vzhledem k mimořádné situaci "Covid" se platnost všech nevyčerpaných kreditů prodlužuje do konce listopadu 2021.

9.  Co když mi skončila platnost zákaznického účtu?

  1. vaše registrace u nás zůstává cca dalších 12 měsíců

  2. kredit vašeho účtu je vynulován

10.  Můžu sdělit registrační údaje někomu jinému?

  1. Tuto možnost dobře uvažte. Registrační údaje jsou vstupním klíčem k vašemu zákaznickému účtu. Pokud je někomu sdělíte, neneseme odpovědnost za případné zneužití vašeho účtu.

11. Jak zjistit jestli je hodina plná?

Přihlaste se do on-line rezervačního systému zadáním Vašich registračních údajů

U dané hodiny naleznete v závorce 2 čísla. První označuje max. kapacitu sálu, druhé obsazená místa,. Př. Čísla (20/18) znamená – obsazeno 18 míst z možných 20 = volná 2 místa


Je-li lekce obsazena, můžete se zapsat jako NÁHRADNÍK. Pokud se místo uvolní, budete automaticky přesunuti na volné místo a informováni na Vaši e-mailovou adresu. Limit pro přesun náhradníka je 30 min. před začátkem lekce.


Pokud dojde k porušení pravidel, budou Vám výhody odebrány a kredit propadá.

Odměňování platné od 11.5.2020

Rezervační systém vás dočasně nebude zvýhodňovat :"  podle toho, kolik si uložíte finančních prostředků  v hotovosti na Vaše zákaznické konto a cena vstupu vám bude odečítána dle platného ceníku.

Vklad

Navýšení


 

Do 249,- Kč

Vklad navýšen o 0%

 

 

250,- až 499,- Kč

Vklad navýšen o %

 

 

500,- až 999,- Kč

Vklad navýšen o %



1000,- až 1499,- Kč

Vklad navýšen o %

 

 

Nad 1 500,- Kč

Vklad navýšen o %

 

 

Vklady na vaše zákaznické konto pomocí peněžních poukázek, faktur atd. nejsou zvýhodňovány!

Platební šeky

Přijímáme platební poukázky společností

Sodexo Pass - FLEXI Pass, RELAX Pass, Dárkový Pass, BONUS Pass,

UP - Chéque déjeuner - Cadhoc, Unišek

Karta Multisport

Zeptejte se svého zaměstnavatele!

Využijte sociální fondy Vašeho zaměstnavatele! Naše služby mohou být fakturovány přímo jemu.