Rezervační systém

PRAVIDLA ON-LINE REZERVACÍ



Cílem on-line rezervačního systému je zjednodušit rezervace lekcí všem, kteří navštíví naše fitcentrum. Tímto způsobem si můžete lekce sami rezervovat i rušit. Můžete samozřejmě přijít, i když nemáte rezervaci. Nemůžeme Vám ale volné místo zaručit.


NAŠE FITCENTRUM MŮŽETE NAVŠTÍVIT I BEZ PŘEDCHOZÍ REZERVACE.

Rezervací si však zajistíte místo.


1.  Nejsem ještě u vás registrován (a), jak to mám provést?        

Základní registraci můžete provést na našich stránkách prostřednictvím on-line rezervačního systému vyplněním formuláře. Získáte okamžitý přístup do systému a po složení kreditu se můžete rezervovat na lekce. Kredit je možné složit osobně ve fitcentru.


2. Kdo a jak může provést rezervaci?

Rezervaci může provést registrovaný klient


1. Po přihlášení do on-line rezervačního systému následujícím postupem:

v rozpisu sálů klikněte na vybranou lekci – ZÁVAZNĚ REZERVOVAT – bedete okamžitě informováni - rezervace proběhla v pořádku, rezervace se nezdařila

2. osobně přímo ve fitcentru - nutno znát své přihlašovací údaje

Podmínkou pro rezervaci je dostatečný kredit na zákaznickém účtu.

V případě, že se vám nebude dařit provést rezervaci i přes zadání správných přihlašovacích údajů a přes dostatečný kredit, kontaktujte nás na
čísle 775 777 333 ( tel. kontakt pouze v otevírací době )

POZOR - pokud máte rezervované místo a nedostavíte-li se na lekci nejpozději 10 min. před začátkem, může být Vaše místo přenecháno jinému zájemci.

3. Jak můžu řádně rezervaci zrušit?

Rezervaci můžete zrušit pomocí on-line rezervačního systému na www.fitnessfactory.cz
Po přihlášení klikněte na PŘEHLED REZERVACÍ – červeným
X rezervaci zrušíte
Řádným zrušením se rozumí zrušení v on-line systému nejpozději 8 hod. před začátkem dané lekce.

Mimořádně můžete zrušit rezervaci telefonicky - musíte volat pouze
v otevírací době a nejpozději 8 hod. před začátkem lekce (musíte obsluze sdělit Vaše přístupové údaje). Pokud budete volat více jak 8 hod. před začátkem lekce, avšak mimo pracovní dobu, telefon nebude nikdo zvedat a Vy nebudete moci lekci zrušit a jediné možné zrušení bude on-line.

Nejste-li registrováni, můžete si hodinu rezervovat přímo v provozovně a uhradit ji v hotovosti (předem, při rezervaci). Pokud jste si hodinu rezervovali předem v hotovosti, rezervaci nelze zrušit. Své místo však můžete přenechat další osobě.

4. Co se stane, pokud se omluvím pozdě?

Pokud se omluvíte později než 8 hodin před začátkem lekce, bude Vám hodina účtována, jako by jste ji navštívil(a). Pokud budete volat více jak 8 hod. před začátkem lekce, avšak mimo pracovní dobu, telefon nebude nikdo zvedat a nebudeme vám moci rezervaci zrušit – v tom případě zrušte rezervaci on-line.  

5. Mohu si rezervovat více míst?

Ano, pokud jste u nás registrováni a máte dostatečný kredit, můžete na stejnou hodinu provést až 5 rezervací. Provedete opakovaně rezervaci na stejnou lekci (doporučujeme si počet rezervací překontrolovat_kliknutím na PŘEHLED REZERVACÍ)
Pozor! Vše se strhne z účtu klienta-objednatele – na vyrovnání se musíte se svými přátele domluvit sami.

6.Mohu použit k placení poukázky či kupóny od zaměstnavatele? 

Ano, peněžními poukázkami či kupóny od zaměstnavatele si můžete kredit dobít.

7.  Mám na zákaznickém účtě peníze a nemůžu chodit cvičit, co mám dělat ?

  1. pokud se stěhujete pryč a již nikdy nechcete u nás cvičit, lze kredit převést na jinou osobu (musíte převod učinit osobně, a to pouze na provozovně. POZOR - nepřevádíme kredit již jednou převedený a nepřevádíme vkladové bonusy !!!

  2. pokud nemůžete cvičit jen dočasně (těhotenství, zdrav. problémy), nahlašte to na recepci a my vám prodloužíme platnost zákaznického účtu 

8. Jaká je platnost zákaznického účtu - kreditu ?

  1. platnost je 12 měsíců od posledního vkladu na zákaznický účet (pokud klient na recepci nenahlásí přerušení ze zdravotních důvodů). Pokud v průběhu 12 měsíců nebude vložen žádný kredit, stávající kredit propadá.

9.  Co když mi skončila platnost zákaznického účtu?

  1. vaše registrace u nás zůstává cca dalších 12 měsíců

  2. kredit vašeho účtu je vynulován

10.  Můžu sdělit registrační údaje někomu jinému?

  1. Tuto možnost dobře uvažte. Registrační údaje jsou vstupním klíčem k vašemu zákaznickému účtu. Pokud je někomu sdělíte, neneseme odpovědnost za případné zneužití vašeho účtu.

11. Jak zjistit jestli je hodina plná?

Přihlaste se do on-line rezervačního systému zadáním Vašich registračních údajů

U dané hodiny naleznete v závorce 2 čísla. První označuje max. kapacitu sálu, druhé obsazená místa,. Př. Čísla (20/18) znamená – obsazeno 18 míst z možných 20 = volná 2 místa


Je-li lekce obsazena, můžete se zapsat jako NÁHRADNÍK. Pokud se místo uvolní, budete automaticky přesunuti na volné místo a informováni na Vaši e-mailovou adresu. Limit pro přesun náhradníka je 30 min. před začátkem lekce.


Pokud dojde k porušení pravidel, budou Vám výhody odebrány a kredit propadá.

Odměňování platné od 1.1.2014

Rezervační systém vás bude zvýhodňovat podle toho, kolik si uložíte finančních prostředků  v hotovosti na Vaše zákaznické konto a cena vstupu vám bude odečítána dle platného ceníku.

Vklad

Navýšení


 

Do 249,- Kč

Vklad navýšen o 0%

 

 

250,- až 499,- Kč

Vklad navýšen o 2%

 

 

500,- až 999,- Kč

Vklad navýšen o 5%



1000,- až 1499,- Kč

Vklad navýšen o 10%

 

 

Nad 1 500,- Kč

Vklad navýšen o 12%

 

 

Vklady na vaše zákaznické konto pomocí peněžních poukázek, faktur atd. nejsou zvýhodňovány!

Platební šeky

Přijímáme platební poukázky společností

Sodexo Pass - FLEXI Pass, RELAX Pass, Dárkový Pass, BONUS Pass,

Chéque déjeuner - Cadhoc, Unišek

Zeptejte se svého zaměstnavatele!

Využijte sociální fondy Vašeho zaměstnavatele! Naše služby mohou být fakturovány přímo jemu.